Curriculum

A. OFERTA CURRICULARĂ

    • Activităţi pe domenii experienţiale (A.D.E.):
    • Domeniul Limbă şi Comunicare (D.L.C.);
    • Domeniul Ştiinţă (D.Ş.) – (activităţi matematice şi de cunoaşterea mediului);
    • Domeniul Psihomotric (D.P.M.) – (educaţie fizică);
    • Domeniul Estetic şi Creativ (D.E.C.) – (educaţie muzicală, activităţi artistico – plastice desen, pictură, modelaj);
    • Domeniul Om şi Societate (D.O.S.) – (educaţie pentru societate,activităţi practice şi elemente de educaţie casnică).
    • Activităţi de dezvoltare personală (A.D.P.);
    • Activităţi liber alese (A.L.A.);
    • Tranziţii;

B. OFERTA EXTRACURRICULARĂ

  • Copiii au nevoie de acţiuni care să le lărgească universul de cunoaştere, să le ofere prilejul de a se bucura învăţând prin:
    • Organizarea de serbări/programe educative, în funcţie de evenimentele importante ale anului.
    • Implicarea în campanii social-umanitare/anteprenoriale.
    • Organizarea de activităţi demonstrative cu participarea părinţilor.
    • Organizarea şi vizionarea unor spectacole de teatru în grădiniţă.
    • Vizite la muzeu şi alte obiective culturale, în funcţie de temele studiate şi vârsta copiilor.
    • Excursii tematice anuale, plimbări (cu scop de observare sau recreative), vizite, drumeţii.
    • Organizarea aniversărilor copiilor în grădiniţă, în cadrul grupei.
    • Celebrarea unor sărbători naţionale şi internaţionale prin activităţi cu invitaţi.
    • Spectacole/festivaluri pentru copii şi programe artistice.
    • Acţiuni în colaborare cu şcoala şi comunitatea locală.
    • Schimburi de experienţă, concursuri în aer liber organizate în colaborare cu alte grădiniţe.
    • Concursuri locale, județene, interjudețene, regionale, naționale, internaționale.

C. ACTIVITĂŢI COMUNE CU PĂRINŢII

  • Stimularea interesului părinţilor de a se implica în proiecte şi programe educative curriculare şi extracuricculare, în promovarea valorilor şi a principiilor etice: dreptate, toleranţă, cetăţenie activă, respectarea drepturilor omului.

D. ACTIVITĂŢI OPŢIONALE (la solicitarea expresă a părinților).

  •  
GRUPA TEMA  OPŢIONALULUI PROPUS DOMENIUL EXPERIENȚIAL PREDOMINANT
mijlocie ”Cufarul cu povesti”   DOMENIUL LIMBĂ ŞI COMUNICARE  
mijlocie “Casuta cu emotii” DOMENIUL SOCIO- EMOTIONAL
mijlocie “Prietenii naturii” DOMENIUL OM ŞI SOCIETATE
mijlocie “Folclorul copiilor” DOMENIUL LIMBA SI COMUNICARE
mijlocie “Sa ne ingrijim, sanatosi sa fim” DOMENIUL OM ŞI SOCIETATE
mare “Intalnire cu propriile emotii” DOMENIUL SOCIO- EMOTIONAL
mare “Micii artisti” DOMENIUL ESTETIC SI CREATIV
mare “Micii ecologisti” DOMENIUL OM ŞI SOCIETATE
mare 1.”Prietenii naturii”   DOMENIUL OM ŞI SOCIETATE
mijlocie 1. “Micii actori” DOMENIUL OM ŞI SOCIETATE
mijlocie 1. “Muzica, ritm si armonie” DOMENIUL ESTETIC ŞI CREATIV
mijlocie 1. “In lumea cartilor pentru copii ” 2. “Ritm si armonie  “ DOMENIUL LIMBĂ ŞI COMUNICARE DOMENIUL PSIHO-MOTRIC
Mare 1. “Ne jucam, matematica invatam” 2. “Micii ecologisti” DOMENIUL STIINTA DOMENIUL STIINTA
mare 1. ”Drag mi-e cantecul si jocul”-folclor 2. “Minunata lume a cartilor” DOMENIUL PSIHO-MOTRIC DOMENIUL LIMBĂ ŞI COMUNICARE
mare 1.”De mici invatam cum sa ne purtam” 2.”Natura si prietenii ei” DOMENIUL OM ŞI SOCIETATE         DOMENIUL STIINTA
Scroll to Top